Mr. Fake
post Wednesday, October 30, 2013 speech bubble 0 comment(s)

Assalammualaikum :)

Ingat aku lagi tak ? haha CONFIRM korang memang dah x ingat aku kan.. Yelah~ aku ni sapa.. bukan penting pon.. bukan Miss World.. setakat Miss Skuter je.. haha sayang awak "Cik Lala - skuter EGO aku". Jangan jelez :P

Ok.. sebenarnya ayat di atas tu x de kene mengena pon ngan entry aku ni.. saje je nak mebebel lelebih XD  

Korang penah tak kena tipu ? penah kan.. serious aku rasa nak cekik je orang yang tipu aku tu... kasi dia pengsan. Pengsan je tak lebih daripada tu ! Annoyed -_-  

Aku adalah kenal dengan sorang budak ni.. budak ? memang pon! dia mengaku nama dia AA "maaf, nama sebenar tidak dinyatakan".. then dia cakap dia duduk Seremban.. ouh ok.. aku pon mati-mati percaya. So start dengan berbual itu dan ini.. kiranya setiap hari lah aku berbual ngan dia ni. Boleh dikatakan rapat lah jugak... hanya rapat sebagai kawan! nasib baik kawan katakau! buatnya aku ter"couple" dengan dia.. tak ke naya namanya tu ! haha 

Sampai lah satu hari tu, dia tak tegur aku langsung.. aku tegur dia tak balas.. then dia cakap " SOORRYY ! SAYA BUSY SEJAK KEBELAKANGAN NI"  so aku dengan baik hatinya.. aku pon cakap "OUH.. IT'S OK.. KALAU FREE TEGUR LAH :) " aku pon memang fikir dia busy giler.. sampai nak tegur aku pon x sempat... ok lar kan . Lepastu dia senyap terus~ aku pon malas lah nak fikir.. tapi terasa jugak lar bosan bila ada orang tegur kita hari-hari then senyap macam SLEEPING BEAUTY..

Tetiba satu hari ni.. tangan aku gatal nak stalk orang kat Instagram.. so, stalk punya stalk punya stalk terjumpa lah satu gambar yang muka dia ni sangat familiar.. fikir punya fikir punya fikir sekali aku teringat yang tu dia! Aku tertanya-tanya siapa dia sebenarnya ni ? Apa motif dia buat semua ni ? sebab haritu aku ada tanya dia "AWAK ADA INSTAGRAM KE TAK ?" awak? hurm lantokler~ dia cakap "SAYA TAK GUNA INSTAGRAM" aku pon fikir betol lah kot dia tak ada Insta.. Abis.. yang tadi aku tengok kat Insta tu sapa ? pak cik dia ? atok dia ? haha mengongkan !

One Day! baru aku tahu yang dia selama ni FAKE! kau Gila ! tu yang aku rasa nak cekik dia sampai pengsan ! sesuka hati mak cik dia je nak bohong orang kan.. kan dah kantoi. Haha.. yang tak bole blah tu ! dia gi block aku kat FB then dia tukar nama perempuan! haha memang buat lawak lah kau ni budak! Dan sampai sekarang aku tak kan percaya kat sesiapa lagi..hatta kawan-kawan aku sendiri. Accept G.K.B :)

#Dear Readers yang dikasihi, firstly saya nak mintak maaf sebab korang terpaksa baca entry aku kali ni yang panjang berjela! Dah macam karangan BM pon ada aku rasa ni :) & tak ada gambar untuk entry kali ini .

#moral - 1) berhati-hati keyh dengan sebarang no yang tidak dikenali jika tersesat masuk kat telefon anda..
                 2) budak-budak kat Facebook tu pon sebenarnya ramai yang fake.. aku malas nak layan.. so korang pandai-pandai lah nilaikan mana yang FAKE & ORI :) Tengok DP je.. kalau rasa terlalu hensem budak tu.. tolong tinggalkan.. sebab dia hanya gunakan muka dia sebagai modal.. hehe *maaf-budak hensem*

 
+ follow
soot sprite(s)
tagboard
◄ OLDER ENTRIES | HOME

Theme by latteu