Merdeka Raya !
post Friday, August 30, 2013 speech bubble 0 comment(s)

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera :) *amboi~ rasa macam nak beri ucapan lah pulak !

Sebenarnya aku tak ada idea langsung nak taip entry kali ni.. Tapi disebabkan hati aku melonjak-lonjak bagaikan mahu keluar untuk buat entry baru.. So apakan daya, aku teruskan juga menaip demi blog tercinta ;) 
Hurm , cakap pasal Merdeka RAYA.. aku terlupa gila nak update entry raya kat sini.. so dikesempatan ini aku nak share kat korang gambar raya aku. Gambar Aku ? ye la~ aku kan comel.. gambar aku lah. Tak kan aku nak letak gambar mamat bangla jual kerepek pulak kan :) haha.. jangan lah serious sangat ! tengok muka tu... dah macam nenek baca facebook je.. :) *memile*

# Family :)  




Bermula tahun ini juga lah aku raya tanpa seorang ibu. Aku akui pagi raya itu terasa amat kehilangan.. Jika diberi peluang untuk aku bertemu dengan ibu ku sekali lagi.. aku nak peluk ibu aku kuat-kuat..aku nak sentiasa berada di dalam dakapan ibu aku. :'( Tapi aku tahu.. semua tu tak akan pernah berlaku. Ya Allah.. izinkan aku berjumpa dengan ibu ku di syurga kelak..aminn :)
*I need someone who can give me some strength :( 


#Friends 


Tengok tu... abang besar sudah amik gambar... *muke kiut kononnye.. haha


I love you guys :) saranghaeyo ahjuma !


We r classmate... yang tudung biru tu my UMMI :) we love you <3






 

 
+ follow
soot sprite(s)
tagboard
◄ OLDER ENTRIES | HOME | RECENT ENTRIES ►

Theme by latteu