Ceritera Rindu ~
post Friday, August 30, 2013 speech bubble 0 comment(s)

Sorry aku malas nak buat pendahuluan kali ni.. hik3.. *mcm nak buat karangan bunyinya~

Apa itu rindu ?

Kata orang, rindu itu tanda ingatan kepada seseorang yang tiada di depan mata.
Kata kamus, rindu itu keinginan yang kuat mahu bertemu seseorang.
Kata pujangga, rindu hadir selepas suka dan cinta. Kita tidak akan suka tanpa bersua muka, tidak cinta tanpa rasa suka dan tidak rindu tanpa rasa cinta.




Kata aku ?

      Aku tidak meminta rindu itu hadir kerana dalam hati tiada rasa suka kepadanya. Tiada cinta untuknya. Dalam hati aku hanya ada dendam yang membara! Tapi entah di mana silapnya... hati ini jatuh rindu kepadanya. Di celah-celah kebencian yang aku pupuk. Puas aku menafikannya, cuba mengusik pergi rasa yang satu ini.
      
      Tetapi rasa ini terus mengahantui aku..berperang dengan perasaan sendiri, aku kelelahan...

Masih adakah lagi nokhtah untuk rindu aku ni ?
      

 
+ follow
soot sprite(s)
tagboard
◄ OLDER ENTRIES | HOME | RECENT ENTRIES ►

Theme by latteu