All About Me
post Friday, June 21, 2013 speech bubble 0 comment(s)

Assalammualaikum.

Let me introduce my self *speaking pulak dye..haha

Name : Siti Syabiqah binti Sulaiman.
Called : Iqa , Syabie , Syabiqah , Biqah .
Age : 15 years old (2013)
Born At : Hospital Batu Pahat (Johor).
Stay : Bandar Tenggara (Kulai,Johor).
Hobbies : berangan , baca novel , dengar lagu kpop , watching runningman , watching korean movie
Status : single (maybe)

Likes ;
# Allah
# parents
# friends
# k-pop

Dislike ;
# annoyed person
# liar
# imitate person

*Fake Bio :)

Name : Zuyyin , Puteri Lilin 
Called : comel , chubby , Miss World 
Age : 1 years old.
Born at :Beaujon Hospital.
Stay : Busan, Korea.
Hobbies : ?
Status : Married .

* Sebenarnya aku seorang yang sangat pemalu..muka aku akan blushing giler-giler bila aku malu yang teramat :D so..korang jgn dengki aku oke.. :)
* Ohh ! lupa nak cakap.. aku anak tunggal. maybe korang kata best kan jadi anak tunggal.. erm bole lah , memang best tapi sunyi sepi -_- but ! Al-hamdullilah.
* Wait ! sebelum aku mengundur diri aku nak cakap yang aku ni PMR Candidate + PMR Victim..haha
*Jangan percaya tau pasal fake bio tu.. aku ni berangan je :P

Aku adalah aku.. bukan fake.. :)





+ follow
soot sprite(s)
tagboard
HOME | RECENT ENTRIES ►

Theme by latteu